خبر ها, مقاله ها

پیمانکار حفاری و کابل کشی فیبر نوری بوسیله ترنچر

ترنچر چیست؟

دستگاه ترنچر، یک مکانیزم حفاری است که در جلوبندی مینی لودر هایی مانند بابکت (Bobcat) نصب شده و به عنوان برش دهنده آسفالت با عرض کم از آن استفاده می شود. ترنچر دارای تیغه های الماسی بوده و از دوام بالایی برخوردار است. به این دستگاه، آسفالت بر، کانال بر، کانال کن، خندق کن، ترانشه، ترینچر، اسفالت تراش و درام کاتر نیز گفته می شود.

ترنچر ترینچر Trencher حفاری

حفاری با ترینچر یا درام کاتر

حفاری با ترنچر یکی از دستاورد های تکنولوژی روز است. حفاری سنتی دارای محدودیت های بسیاری بوده است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه بالای کارگران
  • خستگی کارگر و شرایط سخت کاری
  • زمان بالا برای حفاری در آسفالت
  • صدمات جانی و مالی
  • عدم امکان حفاری با عرض کم
  • تمیز نبودن کار

ترینچر (ترنچر یا کانال کن) از سوی دیگر، همه ی ضعف های فوق را پوشش داده و یک حفاری تمیز و باریک در کنار خیابان ها بر روی اسفالت تحویل می دهد. کار کردن با دستگاه ترنچر (Trencher) بسیار راحت بوده و می توان در طول یک روز کاری بیش از 1-2 کیلومتر را حفاری کرد.

نصب لوله CoD یا پلی اتیلن با حفاری ترینجر خیلی راحت تر است از آنجایی که محل حفر شده بسیار همگن و در عمق ثابت می باشد.

شرکت مخابرات استان خوزستان و دیگر استان ها در سال های اخیر رو به حفاری ترنچر آورده و به پیمانکاران توصیه می کنند که حفاری ها را با این فناوری به اجرا بگذارند.

 

حفاری و کابل کشی فیبر نوری

برش اسفالت ترنچر ترینچر حفاری و کابل کشی فیبر نوری اهواز خوزستانیکی از نیاز های روز افزون صنعت مخابرات امروز، حفاری و کابل کشی فیبر نوری می باشد. فناوری نوین عبور کابل فیبر نوری از داخل لوله کد CoD در اکثر شهر های ایران در حال ورود است. و پروژه های فیبر نوری شامل ارتباطات سازمان ها و ارگان ها و همچنین دوربین های کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی و دیگر زمینه ها می توانند از خدمات حفاری و کابل کشی فیبر نوری بهره گیرند.

 

 

پیمانکار ترنچر (آسفالت تراش)

tunnel_telecom_2015_tehranشرکت رهیاب ارتباط پارس مفتخر است پروژه های حفاری و کابل کشی فیبر نوری و نصب لوله CoD را بوسیله ترنجر در سطح استان خوزستان و استان های نزدیک اجرا نماید. جهت عقد قرارداد حفاری و برش اسفالت به عمق 45 سانت، با شماره 06133372016 یا 09166117096 جناب مهندس زنگنه تماس حاصل نمایید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.