خبر ها

فروش فیبر نوری

به اطلاع می رساند، شرکت رهیاب ارتباط پارس کابل های فیبر نوری ارزان قیمت را به فروش می گذارد:

انواع کابل فیبر نوری سینگل مُد جنس ترک و کور فوجیکورا ژاپن

 

قیمت فیبر نوری

جهت کسب اطلاع از قیمت کابل های فیبر نوری با دفتر فروش شرکت رهیاب ارتباط پارس تماس حاصل نمایید. ولی پیش از تماس در نظر داشته باشید، با توجه به واردات گسترده فیبر نوری، قیمت ارائه شد بسیار نازل تر از کابل فیبر نوری داخلی و همچنین کمتر از قیمت فیبر نوری خارجی موجود در ایران می باشد.

 

فروش کابل فیبر نوری 2 کر آرمورد

این کابل بسیار پر کاربرد و محبوب می باشد. اکثر مشتریان کابل فیبر نوری متقاضی یک سرویس مشخص از طریق فیبر نوری هستند که معمولا از دستگاه های WDM استفاده می کنند که یک تار فیبر نوری استفاده می کند (تک کر) یا از دستگاه های دو کر استفاده می کنند و در هر دو صورت، این کابل فیبر نوری 2 کور مناسب آنها می باشد.

 

کابل فیبر نوری 4 کور آرمورد

کابل فیبرنوری 4 کر نیز مانند 2 کور پر استفاده است، ولی با این تفاوت که مشترکین نیاز به 2 کور رزرو (Reserve) نیز جهت استفاده در آینده دارند بنابراین، آنها می توانند از کابل فیبر 4 کر استفاده کنند. همچنین این کابل ها آرمورد هستند یعنی دارای عنصر مقاوم در برابر ضربه و جویدن حیوانات می باشند.

 

فروش کابل فیبر 6 کر معمولی

کابل 6 کر برای کاربردهایی هست که دو یا سه سازمان وابسته به هم می خواهند از طریق فیبر نوری سرویس خود را تحویل بگیرند. در چنین مواقعی از فیبرنوری 6 کر استفاده می شود.

 

فروش کابل فیبرنوری 8 کور زمینی

این کابل دارای 8 کر است و ارزان تر از کابل فیبر نوری 12 کر می باشد. پس اگر تعداد تار های فیبری که فیوژن می کنید، از 8 تا تجاوز نمی کند، می توانید از این کابل فیبر نوری استفاده کنید.

 

فروش کابل فیبر نوری 12 کر

کابل فیبر نوری 12 کر جهت استفاده ایندور و آوت دور بغیر از استفاده زیر زمینی کاربرد دارد. شما برای پروژه های دوربین مدار بسته نیز می توانید از این کابل فیبرنوری استفاده کنید.

 

فروش کابل فیبر نوری 12 کر خاکی

کابل فیبر نوری 12 کر خاکی یکی از پرکاربرد ترین و متداول ترین کابل های فیبر مورد استفاده در مخابرات هست. این کابل مناسب زیر زمین طراحی شده است و تمام استاندارد های کابل فیبر نوری خاکی را دارا است.

 

فروش کابل فیبر نوری دراپ FTTH

این کابل مناسب ارتباط شبکه فیبر نوری مخابرات و کار با دستگاه های GPON می باشد. اگر پروژه FTTx دارید، این کابل فیبر نوری ایندور مناسب شما می باشد. این کابل فیبر نوری دراپ (Drop Cable) نام دارد.

کابل فیبر نوری دابل جاکت ژاکت جکت کابل فیبر نوری FTTH FTTx دراپ Drop cable optical fiber کابل فیبر نوری چند لوز تیوپ دار کابل فیبر نوری سینگل جاکت جکت کابل فیبر نوری تک لوزتیوب

توجه فرمایید که تحویل کابل فیبر نوری حداکثر 1 الی 2 روز پس از تسویه حساب خواهد بود. و برخلاف تولید کنندگان داخلی که حداقل 30 روز شما را در نوبت نگه می دارند، کابل های شرکت رهیاب ارتباط پارس بلافاصله تحویل شما خواهند شد.

همچنین توجه فرمایید، کیفیت کابل های فیبر نوری ارائه شده تضمینی بوده، و شرکت کاملا پاسخگوی کابل های ارائه دهنده می باشد.

جهت کسب اطلاع از قیمت کابل فیبر نوری، قیمت کابل دراپ، قيمت کابل فيبر FTTH، قیمت انواع کابل فیبرنوری 2 کر الی 12 کر… با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

 

تلفن تماس:

06133379628

06133379629

09166117096

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “فروش فیبر نوری

  1. amir گفت:

    تشكر فراوان از مقاله شما از اين مقاله در مقاله خود استفاده كرده ام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.